به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس

تصاویر ارسالی مشتریان

محصولات دیگر

سوالات متداول

آیا ساختار داخل کمدهای لباس رو می توان تغییر داد ؟
بله شما می تونید با ما تماس بگیرید و تغییرات خودتون رو اعمال کنید. شماره تماس: 88722019-021
آیا امکان بازدید حضوری و اندازه گیری فضا رو دارید ؟
در « بی پرت هوم » با توجه به تمرکز بر روی فروش آنلاین و کاهش هزینه ها این امکان وجود ندارد ولی ما تا انتها در کنارتون هستیم و راهنماییتون می کنیم.
کمد ها به چه شکل ارسال می شود ؟
تمامی کمدهای لباس در « بی پرت هوم » برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب احتمالی و سهولت در حمل و نقل به صورت دمنتاژ ارسال می شود.
خرید کمد لباس

خرید کمد لباس ام دی اف

جنس تمامی کمدهای ما از ام ­دی ­اف مرغوب خارجی با روکش ملامین و هایگلاس هست. یراق آلات به کار رفته در محصولات نیز از بهترین های موجود در بازار هستند. اتصال تمامی محصولات به صورت الیت و تمامی نوار ها pvc هست.  شما می تونید انواع کمد، از کمد ساده شلف دار تا کمد با درب کشویی را در سایت بی پرت هوم خریداری کنید.

تمامی مدل­های کمد لباس، این امکان را دارند که متناسب با فضای دلخواه شما تولید شوند.

مدل های کودک و بزرگسال

کلیه مدل های کمد لباس بی پرت هوم قابلیت استفاده برای کودکان و بزرگسالان را دارد. اگر می خواهید کمد را برای دکوراسیون دخترانه یا پسرانه سفارش دهید می توانید از تنوع رنگ ها استفاده کنید. البته می توانید برای رنگ بندی های خاص با ما تماس بگیرید.

قیمت کمد لباس

قیمت محصولات ام دی اف بر اساس ابعاد مورد نیاز محصول محاسبه میشه. هرچه تعداد کمد و کشو یک محصول بیشتر باشه معمولا قیمت بیشتری پیدا میکنه. به شما پیشنهاد میکنیم به جای خرید کمد لباس ارزان بیشتر به کیفیت اهمیت بدهید تا با یک جابجایی کوچیک محصول شما خراب نشه.

آیا میتونم مدل دلخواه سفارش بدم؟

با توجه به این که بی پرت هوم تولید کننده اصلی این محصولات است، شما می توانید عکس محصول مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی، محاسبه و اعلام قیمت شود.

color-icon

خرید رنگ پیشنهادی کارخانه

تا 30% تخفیف ارزانتر بخرید

رنگ های پیشنهادی کارخانه به شما این امکان را می دهد تا محصولات ما را بسیار ارزانتر از بازار خرید کنید.