به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس قهوه ای- با هالوژهان طلایی مدرن تر می شود

مدل کمد لباس قهوه ای

کمد لباس قهوه ای اورده شده در این مطلب از جدیدترین مدل های امروزی الهام گرفته شده و برای شماعزیزان جمع آوری شده است تا مرجع مناسبی برای شما دوستان در سایت بی پرت باشد. رنگ قهوه ای از جمله رنگ هایی است که علاوه بر شیک بودن حس چوب  را به فضای اتاق منتقل میکند. کمد لباس قهوه ای از جمله کمدهایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و برای افراد که به دنبال رنگ عام پسند هستند توصیه می گردد. در اینجا مجموعه ای از بهترین مدل کمد لباس قهوه ای را برای بررسی شما فراهم کرده ایم

کمد لباس قهوه ای

انتخاب کمد لباس قهوه ای مزایای زیادی دارد که مهمترین آن سادگی و زیبایی و جلای بصری، هم رنگی آن با چوب و اتخاب ایده آل برای فضای بزرگ است. اما چنانچه اتاق شما کوچک است و نور کمی دارد توصیه می شود از این رنگ استفاده نکنید زیرا تاثیری در بزرگ جلوه دادن اتاق شما نخواهد داشت.
کم دلباس قهوه ای رنگ، به دلیل آنکه به راحتی با دیگر ملزومات خانه ترکیب می شود و هزینه نگهداری از آن نیز پایین است ‌ ، به عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین رنگ ها در ساخت کمد لباس مبدل شده است. تناژ تیره ی رنگ قهوه ای یا همان قهوه ای سوخته  در مقابل کثیفی و گرد و خاک بسیار مقاوم است و برای افرادی که  بچه های فعالی دارند ، یک انتخاب هوشمندانه است. 

مطلب بیشتر کمد لباس کشودار-کدام یک از این طرح ها را می پسندید؟

کمد لباس قهوه ای-1

اگربه ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق خود اهمیت می دهید می توانید در کنار کمد لباس قهوه ای رنگ خود از رنگ هایی مثل کرم، زرد مایل به قهوه ای، و قرمز آجری، مشکی، خاکستری، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. چنانچه کمد لباس شما بدون درب است با قرار دادن لباس های مناسب و زیبا با رنگ های مکمل میتوانید ترکیب های فوق العاده زیبایی را خلق کنید. از این رو داشتن یک  کمد لباس قهوه ای دکوراسیون  مدرن و شیکی را ایجاد خواهدکرد. دکوراسیون کرم قهوه ای از جمله پرکاربردترین دکوراسیون  اتاق است.

مطلب بیشتر کمد لباس فانتری- کلکسیونی از رنگها و طرح های خلاقانه

استفاده از نور و هالوژن های طلایی را در کمد لباس قهوه ای خود فراموش نکنید. این هالوژن ها ترفندی ایده ال برای مدرنیته کردن فضای داخلی کمد هستند. این رنگ یک رنگ کاملا همانگ با قهوه ای می باشد. یک انتخاب منحصر به فرد در ترکیب با رنگ قهوه ای که ظاهری خاصی نیز دارد. حسی در مورد رنگ طلایی موجود است که کاملا جادویی و جسورانه است. 

مطلب بیشتر کمد لباس عروس و داماد، جادار، مدرن و زیبا

کمد لباس قهوه ای-2

کمد لباس قهوه ای جدید

مطلب بیشتر کمد لباس صورتی شاد و خوشگل

کمد لباس قهوه ای-3

کمد لباس قهوه ای مدرن

کمد لباس قهوه ای-4

کمد لباس قهوه ای دیواری

کمد لباس قهوه ای-5

کمد لباس قهوه ای مردانه

کمد لباس قهوه ای-6

کمد لباس قهوه ای زنانه

کمد لباس قهوه ای-7

کمد لباس قهوه ای شیک

کمد لباس قهوه ای-8

کمد لباس قهوه ای سوخته

کمد لباس قهوه ای-9

کمد لباس قهوه ای جادار

کمد لباس قهوه ای-10

کمد لباس قهوه ای کشودار

کمد لباس قهوه ای-11

کمد لباس قهوه ای-12

دکوراسیون کمد لباس قهوه ای

 

کمد لباس قهوه ای-13

کمد لباس قهوه ای-14

کمد لباس قهوه ای-15

کمد لباس قهوه ای ریلی

کمد لباس قهوه ای-16

 

 

 

 
               


 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم