به فروشگاه اینترنتی بی پرت هوم خوش آمدید!
سوالی دارید!... بپرسید

کمد لباس کشودار-کدام یک از این طرح ها را می پسندید؟

مدل کمد لباس کشودار

همانطور که می دانید در کلان شهرها از جمله شهرتهران خبری از خانه های بزرگ و با اتاق های جادارنیست. خانه های بزرگ جای خود را به آپارتمان های نقلی داده اند که البته دکوراسیون و چیدمان مختص خود را می خواهد؛ کمد لباس کشو دار از جمله راجیترین مدل های طراحی کمد لباس است. این نوع طراحی میتواند حداکثر فضا را برای شما ایجاد کرده و بهترین انتخاب برای اتاق خواب کوچک شما باشد. از این رو در مطلب امروز قصد داریم  شما را با طرح های خلاقانه کمد لباس کشودار آشنا کنیم، اگر شما هم قصد خرید این کمدهای جادار را دارید پس تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

 

برای طراحی و سفارش کمد لباس دلخواه، روی محصول مورد نظر در صفحه ی سفارش محصولات  کلیک کنید.

 

کمد لباس کشودار-1

برای طراحی کمد لباس کشودار ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با بهره گیری از این ایده های خلاقانه کمد لباس خود را به زیبایی طراحی کنید. توجه داشته باشید که نحوه طراحی کمدلباس تاثیر زیادی روی جلوه دکوراسیون اتاق شما خواهد داشت. 

 

مطلب بیشتر کمد لباس جا دار- 20ایده کارساز برای نظم دهی به اتاق شما

 

در سال 2018 ایده های گوناگون و کارآمد از سوی متخصصان طراحی برای طراحی کمد لباس کشودارمعرفی شده اند و شما می توانید با الگوبرداری از این تصاویر خاصترین و جادارترین کمد لباس  را از یک تولیدی معتبر سفارش دهید. اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است که مرتب بودن آن تاثیرزیادی بر روحیه ی اعضای منزل خواهد گذاشت.  بنابراین بهتر است در هنگام خرید کمد لباس کشودار و یا طراحی آن حساسیت لازم را به خرج دهید. برای زیبایی بیشتر اتاق خواب بهتر است به تناسب رنگ کمد لباس با پرده یا سرویس تختخواب دقت کنید.

 

مطلب بیشتر کمد لباس عروس و داماد، جادار، مدرن و زیبا

 

کمد لباس کشودار-2
 
یکی از خلاقانه ترین روش های بهره گیری از حداکثر فضا استفاده از کمدهای با طول  زیاد است. وقتی اتاق کوچک دارید پس شما باید از تمام بخش های موجود در فضا به خصوص فضاهای عمودی بیشترین استفاده را ببرید. برای این منظور می توانید کمد لباس با طول زیاد استفاده کرده و به تمام لباس ها از جمله کیف و کفش خود نظم بدهید. لباس هایی که کمتر از ان ها استفاده می کنید می تواند در کشوهای بالایی جای بگیرند. این کمدها مکان مناسبی برای ذخیره سازی لباس های چندین تن از اعضای خانواده است.
استفاده از آینه یکی از رایجترین روش های بزرگنمایی اتاق خواب است. آینه ها را می توانید مقابل کمددیواری نصب نموده و به آسانی  فضای آن را دو برابر کنید. فراموش نکنید که آینه ی شما ابعاد مناسبی داشته باشد استفاده از آینه های کوچک برای این کار مناسب نیستند زیرا در فضای شما اغتشاش بصری به وجود می آورند. این بی نظمی در جلوه ی بصری دشمن فضاهای کوچک است. دورنگه داشتن لوازم اضافه و چیدن آن ها در یک کمد لباس کشودار زیبا و جادار نظم و ترتیب را برای همیشه به منزل شما خواهد آورد.

کمد لباس کشودار-3

 

مطلب بیشتر کمد لباس نوزاد پسر- مدل های جدید برای شاهزاده ی کوچکتان

 

کمد لباس کشودار-4

کمدلباس کشودار مدرن

 

مطلب بیشتر کمد لباس لاکچری- به سلیقه ی اروپایی ها

 

کمد لباس کشودار-5

کمد لباس کشودار-6

کمد لباس کشودار-7

کمد لباس کشودار-8

کمد لباس کشودار-9

کمد لباس کشودار-10

کمد لباس کشودار-11

کمد لباس کشودار-12

کمد لباس کشودار-13

کمد لباس کشودار-14

 

 

در انتظار شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم